Cele mai multe reclame sunt fie ridicole, fie încâlcite, fie agramate, fie, pur şi simplu, enervante.
*Tigaia Dry-Cooker a devenit obsesivă şi neverosimilă. Mai întâi, pentru că pe bruneta „elogiatoare”, oricâtă imaginaţie ai investi, nu o poţi vedea doar cu tigaia în mână, după cum însăşi mărturiseşte: „O tigaie în bucătărie şi un bărbat în dormitor”.
În al doilea rând, gospodinele anexate „paietatei” brunete sunt atât de confuze şi agramate, încât nu au credibilitate. Te gândeşti că, dacă într-o viaţă n-au învăţat să se exprime coerent, nu pot fi în stare nici să aprecieze… orice:
„O prietenă de-a mea şi-a cumpărat o tigaie, care a venit la mine plină, că-i mai bună a ei şi că a luat-o mai ieftin”.
„Orice mâncare care o făceam cu ulei se spoieşte totul, pereţi, aragaz, tot.”
*O maşină (am uitat marca) este „cea mai bine vândută”! De data aceasta, agramată este Agenţia de Publicitate prin angajaţii ei.
*Am observat că dacă vrei ca pastilele TRANZACTIV să aibă efect, trebuie să ai ţinute de gală. Toate „personajele” cu grimase din respectiva reclamă sunt machiate şi îmbrăcate în haine-eveniment. Poate că o fi ultima modă „tranzactivă”, asemănătoare cu preocuparea: „Cum te îmbraci de eclipsă?” sau „Cum te îmbraci de sfârşitul lumii?”.